– Den kreative kommunikasjonsavdelingen du skulle ønske du hadde in-house

I en bransje der tempoet ofte slår relasjonen, og der mange byrå-samarbeid ender som enkeltoppdrag uten langsiktig retning, skal vi gjøre ting litt annerledes.
av Vebjørn C. Storvik
< 1 min. lesetid · Publisert 30 mai 2025
Storvik & Bjerkeng ble startet med et mål om å komme tettere på og levere kvalitet for kundene. Vi skal være et byrå kundene kan stole på – både faglig og menneskelig.
Nå omtaler KOM24 oppstarten vår, og vi kjenner på både stolthet og takknemlighet. I artikkelen deler vi mer om hvem vi er, hva slags prosjekter vi ønsker oss – og hvorfor vi mener fremtidens byrå må være mer enn et eksternt ledd.
– Mange kunder føler seg ikke sett i møte med de store byråene. Det vil vi gjøre annerledes, sier kreativ leder Lars-Otto Bjerkeng i intervjuet.
Vi mener at god kommunikasjon gir et viktig konkurransefortrinn – når den er strategisk forankret, visuelt tydelig og menneskelig relevant. Derfor jobber vi helhetlig: Vi utvikler design, strategi, markedsføring, PR og innhold som spiller hverandre gode.
Vi vil også at kundene skal oppleve oss sånn: Tett på, ærlige, kreative – og skikkelig trivelige å jobbe med.
At KOM24 har løftet frem oppstarten vår og hva vi ønsker å få til, betyr mye. Ikke fordi vi trenger klapp på skulderen – men fordi det gir oss en anledning til å fortelle mer om det vi brenner for: å skape løsninger som varer. Sammen med folk vi trives med.
– Ambisjonen er å være den kreative kommunikasjonsavdelingen du skulle ønske du hadde in-house, avslutter Vebjørn Corneliussen Storvik.
👉 Les hele saken her
av Vebjørn C. Storvik
< 1 min. lesetid · Publisert 30 mai 2025