Norges beste reklamemann!

I møte med Jan Blichfeldt fikk vi en inspirerende samtale om kommunikasjon og merkevarebygging, og en bok vi gleder oss til å dykke ned i.
av Vebjørn C. Storvik
< 1 min. lesetid · Publisert 26 mar 2025
På anbefaling fra universitetslektor Stig Aleksander Aune fikk vi muligheten til å møte Jan Blichfeldt. Han er en av Norges mest erfarne og kunnskapsrike reklamefolk.
Det er ikke ofte man får satt seg ned med en mann som har jobbet med store merkevarer som The Coca-Cola Company, AUDI AG, Gjensidige og Freia. Han har vært en sentral skikkelse i reklamebransjen i mange år, og erfaringen hans er meget imponerende.
Jan er ikke bare kjent for sine prestasjoner. Han har også en formidlingsevne som er helt i en klasse for seg. Vi satte stor pris på en samtale fylt med inspirerende tanker om reklame og merkevarebygging. Det er tydelig at han er en fantastisk ressurs å ha som samtalepartner for oss i Storvik & Bjerkeng.
Som en ekstra bonus fikk vi noen eksemplarer av Jans bok, «Absolutt alt du noensinne trenger å vite om merkevarebygging». Vi gleder oss til å lese og hente ut enda mer lærdom fra en av bransjens aller beste.
Vi er takknemlige for at Jan tok seg tid til å dele sin ekspertise med oss, og ser frem til å holde kontakten fremover. Et stort pluss for oss å få innsikt fra en av de aller beste!
av Vebjørn C. Storvik
< 1 min. lesetid · Publisert 26 mar 2025