Norges beste reklamemann!

I møte med Jan Blichfeldt fikk vi en inspirerende samtale om kommunikasjon og merkevarebygging, og en bok vi gleder oss til å dykke ned i.

av Vebjørn C. Storvik
< 1 min. lesetid · Publisert 26 mar 2025

På anbefaling fra universitetslektor Stig Aleksander Aune fikk vi muligheten til å møte Jan Blichfeldt – en av Norges mest erfarne og kunnskapsrike reklamefolk.

Det er ikke ofte man får satt seg ned med en mann som har jobbet med store merkevarer som The Coca-Cola Company, AUDI AG, Gjensidige og Freia. Han har vært en sentral skikkelse i reklamebransjen i mange år, og erfaringen hans er meget imponerende.

Jan er ikke bare kjent for sine prestasjoner, han har også en formidlingsevne som er helt i en klasse for seg. Vi satt pris på en samtale fylt med inspirerende tanker om reklame og merkevarebygging, og det er klart at han er en fantastisk ressurs å ha som samtalepartner for oss i Storvik & Bjerkeng.

Fagbok om merkevarebygging av Jan Blichfeldt

Som en ekstra bonus fikk vi også et par eksemplarer av Jans bok, «Absolutt alt du noensinne trenger å vite om merkevarebygging». Vi gleder oss til å lese og hente ut enda mer lærdom fra en av bransjens aller beste.

Vi er takknemlige for at Jan tok seg tid til å dele sin ekspertise med oss, og ser frem til å holde kontakten fremover. Et stort pluss for oss å få innsikt fra en av de aller beste!

av Vebjørn C. Storvik
< 1 min. lesetid · Publisert 26 mar 2025

Trenger din bedrift hjelp med å vokse digitalt?

Da er det kanskje på tide med en prat!

Populære artikler